ביפן כבר אישרו שימוש במצלמות במקום מראות צד במכוניות

    לדבריהם- כרגע הדבר עדיין נמצא בבדיקות, ישנם כמה כיוונים היכן למקם את אותם החיישנים, קיים גם חיסרון בשימוש הטכנולוגי בכך שהנהג לא מביט לצדדים בעת השימוש בטכנולוגיית החיישנים ובכך מאבד את האינדיקציה לגבי קרבת קצוות הרכב לעצמים חיצוניים
    שלום בידרמן No Comments on ביפן כבר אישרו שימוש במצלמות במקום מראות צד במכוניות

    לדברי הממשלה היפנית: נוכח השיפור הגדול שחל בתחום הטכנולוגי של אותם רכבים הנושאיים חיישנים, ונוכח תצוגת כלי הרכב העתידניים אותן מציגות חברות הרכב נענתה הממשלה לבקשתן של החברות לאשר שימוש באותן כלי רכב מתקדמים

    צילום: Nati Shohat/Flash90
    לדבריהם- כרגע הדבר עדיין נמצא בבדיקות, ישנם כמה כיוונים היכן למקם את אותם החיישנים, קיים גם חיסרון בשימוש הטכנולוגי בכך שהנהג לא מביט לצדדים בעת השימוש בטכנולוגיית החיישנים ובכך מאבד את האינדיקציה לגבי קרבת קצוות הרכב לעצמים חיצוניים
    21:00
    04.05.24
    אפרים קמיסר No Comments on צפו: אפרים קמיסר מארח את 'מלך הווקאל' ארי גולדוואג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתערוכת רכב במזרח הרחוק הציגו מספר חברות העוסקות בתחום מצלמות וחיישני רכב את רכבי העתיד הטכנולגיים, בין היתר הוצג רכבים הנושאים חיישנים טכנולגיים כתחליף למראות צד.

    לדברי אותן החברות: החיישנים יהוו תחליף ראוי למראות הצד ברכב.

    החיישנים גם מונעים צריכה מיותרת של דלק בזכות הסרת אביזר מראות הצד מה שהיה עד היום צורך דלק כתוצאה מהאביזר עצמו שמריע לזרימת האוויר, כך הם מסכמים.

    ב-17 ביוני משרד התחבורה היפני אישר את הנסיעה בכבישים לרכבים הנושאים חיישנים ומצלמות כתחליף למראות הצד. לדברי הממשלה היפנית: נוכח השיפור הגדול שחל בתחום הטכנולוגי של אותם רכבים הנושאיים חיישנים, ונוכח תצוגת כלי הרכב העתידניים אותן מציגות חברות הרכב נענתה הממשלה לבקשתן של החברות לאשר שימוש באותן כלי רכב מתקדמים.

    ביפן כאמור כבר אושר השימוש ברכבים הנושאים חיישנים טכנולוגים כתחליף למראות צד גם בארה"ב החל תהליך דומה- החל ייצור מוגבל של רכבים מהסוג הנ"ל עד לקבלת האישור בשנת 2018 אז גם השוק הסיני ייכנס לשוק הרכבים הטכנולוגיים.

    בעלי החברות ביפן המתעסקות ברכבים טכנולוגיים מעריכים כי עד שנת 2023 רוב הרכבים ביפן כבר ישאו את אותן חיישנים כתחליף למראות צד כשרק אחוזים מעטים עדיין יהיו עם מראות הצד המיושנות.

    לדבריהם- כרגע הדבר עדיין נמצא בבדיקות, ישנם כמה כיוונים היכן למקם את אותם החיישנים, קיים גם חיסרון בשימוש הטכנולוגי בכך שהנהג לא מביט לצדדים בעת השימוש בטכנלוגיית החיישנים ובכך מאבד את האינדיקציה לגבי קרבת קצוות הרכב לעצמים חיצוניים.

    "העתיד כבר כאן" מסכמים פה אחד בעלי החברות העוסקים בתחום, בקרוב מאוד רוב הרכבים בשוק המכוניות בעולם כבר יהיו מצוידים בטנולגיית החיישנים והמצלמות. בקרוב בישראל?!…



    0 תגובות